Snel afvallen door slim online boodschappen doen?


Donderdag, 14 December 2017


We willen allemaal afvallen en dan op een zo makkelijk mogelijk manier. Eigenlijk is het niet eens zo moeilijk. Afvallen gaat sneller dan je denkt, maar we willen er ook nog eens een mooi slank figuur aan overhouden. Meestal ligt daar het probleem. Afvallen gaat snel, maar wil je een slank figuur dan moet je op een langzaam manier gewicht verliezen. We geven in dit artikel een aantal tips voor snel afvallen. Ook gaan we verder in op online boodschappen doen. Via internet kun je gemakkelijk gezonde en voedzame boodschappen bestellen zonder dat het veel tijd en moeite kost. Wil jij nu weten bij welke supermarkt jij in jouw woonplaats al online kan bestellen? Op www.boodschappenspot.nl vind je eenvoudig de supermarkten die bij jou bezorgen!


Afslanktip 1: Verminder het aantal calorieën

Op ieder verpakking staat per stuk precies hoeveel calorieën het bevat. Vanaf nu ga je deze goed lezen, voordat je een stuk chocola of iets anders in je mond doet. We gaan zeker niet diëten, maar wel letten op wat we eten. Kies voor de smaak en niet voor de hoeveelheid. Verminder dagelijks 500 calorieën. Een man tussen de leeftijd van 30 en 40 jaar mag per dag 2200 calorieën. Ga je over dit getal, verminder tot het max. Is dit wat je normaal eet haal hier dan nog 500 calorieën vanaf. Je gaat direct afvallen. Binnen enkele dagen merk je het al. Je mag binnen het aantal calorieën alles eten. Geen beperkingen. Zo makkelijk kan afvallen zijn.

Afslanktip 2: Drink groene thee

Vervang alles wat je drinkt met groene thee. Je lichaam wordt gezuiverd en het vet verbranden wordt geactiveerd en gestimuleerd. Groene thee bevat bestandsdelen die een vet afbrekende functie hebben. Dit is geen snelwerkende methode. Het duurt even voordat je resultaat ziet, maar het werkt zeker. Je valt tot ongeveer een half kilo per week af. Als je geen andere inspanningen verricht. Je kunt dit optrekken tot 1 kilo per week afvallen door ook nog eens te letten op je eetgedrag. Zo makkelijk is afvallen met groene thee..

Afslanktip 3: Online boodschappen bestellen

Wat veel mensen nog niet weten is dat er tegenwoordig veel supermarkten zijn die de boodschappen thuisbezorgen. Nu horen we je denken, een ritje naar de supermarkt is toch juist gezond? Eens, helemaal waar. Maar je wordt niet verleid tot impuls aankopen of ongezonde artikelen. Op internet kun je alle lezen over de boodschappen en de tijd nemen om verantwoorde producten in je winkelmandje te leggen. Op lange termijn helpt dit je zeker tijdens het afvallen.

Afslanktip 4: Makkelijk bewegen

Alles wat je doet is sport. Gebruik je omgeving en je dagelijkse taken als sportschool en sport. Dan krijg je niet het gevoel dat je er ook daadwerkelijk mee bezig bent. Neem de trap naar boven. Je mag best de lift weer naar beneden gebruiken. Huismoeders opgelet, je kindjes zijn je gewichtjes. Til ze op, speel en dans met je peuters en kleuters. Stofzuigen is ook sport, doe het dagelijks. Leg niets bij de hand. Zorg ervoor dat je moet bewegen. Je moet dus ook bewust worden van beweging. Je leert het echt snel. Je gaat in sneltempo inzien waar beweging in zit. Makkelijk bewegen en dan ook nog eens gewicht verliezen is zeer motiverend.

Wil je snel resultaat boeken, dan komen deze tips zeker goed van pas. Probeer ze te combineren voor een beter effect. Zo moeilijk is het echt niet. Beperk je calorieën en beweeg meer. Ook jij kunt makkelijk afvallen op deze manier. Wacht niet langer en start met online boodschappen doen. Op boodschappenspot.nl bijvoorbeeld vind je een overzicht met actuele winkels en speciaalzaken die thuisbezorging of afhalen mogelijk hebben gemaakt. Goedkoop boodschappen doen en afvallen tegelijk start vandaag! Bezoek bijvoorbeeld eens Albert Heijn: deze supermarkt helpt je met gezonde en handige recepten.


Voeding is belangrijker dan sport.

Wanneer je wilt afvallen is het belangrijker dat je je voedingspatroon aanpast, dan dat je gaat sporten. Met een combinatie van beide, boek je het snelste resultaat. Maar wees niet bang, als je niet kunt of wilt sporten is het veel belangrijk om op je voeding te letten. Je kunt namelijk wel afvallen door gezond te eten en niet te sporten, maar nauwelijks afvallen door niet op je voeding te letten en wel te sporten. Het is dus belangrijk om jezelf te realiseren dat het veranderen van je eetpatroon belangrijker is. Daarnaast kun je nog kijken of je kunt gaan sporten of dagelijks wat extra beweging te krijgen door te fietsen in plaats van de auto te nemen of na het eten lekker te wandelen bijvoorbeeld.

Vermijd crashdiëten

Een crash dieet is een dieet waarbij je erg weinig calorieën binnenkrijgt, hierdoor krijg je niet alle voedingsstoffen binnen die je nodig hebt voor een gezond en fit lichaam. Volg alleen een crahs dieet als je slechts een paar kilo wilt kwijt raken in een korte periode, maar houdt er altijd rekening mee dat het er net zo snel weer aankomt, het is dus slechts een tijdelijke oplossing. Na het crash dieet zul je namelijk al snel weer aankomen, dit is het bekende jojo-effect. Daarnaast verlies je ook veel vocht en spieren, terwijl je juist vet wilt verliezen. Een crashdieet volgen is dus geen gezonde en verstandige keuze.

Drink een glas water voor iedere maaltijd

Mensen halen wel eens honger en dorst gevoelens door elkaar. Wanneer je merkt dat je honger hebt, kun je het beste eerst een glas water drinken, soms stilt dit de honger omdat je eigenlijk behoefte had aan drinken. Wanneer je toch nog honger hebt heeft het ook nog een ander voordeel. Je maag zit namelijk al een stuk voller, dus als je daarna nog gaat eten, heb je sneller een vol gevoel en zal je dus minder eten, waardoor je minder calorieën binnenkrijgt. Win-win situatie, want het is natuurlijk erg gezond voor je lijf om voldoende water binnen te krijgen, zeker als je wilt afvallen!

Een goede voorbereiding.

Zorg voor een goede voorbereiding, weeg jezelf iedere keer op dezelfde weegschaal op dezelfde dag en tijdstip en schrijf het resultaat op. Bereken je BMI en schrijf dit ook ieder weegmoment op. Meet ook je heup-, buik-, bovenbeen- en armomtrek en noteer dit iedere keer als je een weegmoment hebt. Op deze manier kun je goed bijhouden of je afvalt en progressie maakt. Het is belangrijk dat je niet alleen maar op de weegschaal staan. Wanneer je ook sport, kan het zo zijn dat je denkt dat je niet afvalt. Het tegendeel is waar, je vetpercentage daalt vaak, maar je spiermassa gaat omhoog. Spieren wegen meer dan vet, dus dan lijk je zwaarder terwijl je vetpercentage juist naar beneden is gegaan.